1. Que tipo de reclamacións pódense presentar ante a Comisión Mixta de MUGEJU OA?
Os mutualistas poden presentar reclamacións relacionadas coa asistencia sanitaria prestada polas entidades médicas privadas colaboradoras, cando consideren que estas non cumpriron coas obrigas establecidas no Concerto Sanitario vixente. Isto inclúe, por exemplo, denegacións inxustificadas de asistencia, atrasos non razoables na prestación de servizos ou problemas na cobertura de gastos incluídos na carteira de servizos..
2. Como se presenta unha reclamación ante a Comisión Mixta e que documentación debo achegar?
A reclamación pode presentarse de forma en liña, a través da sede electrónica de MUGEJU OA (Presentar unha reclamación de Comisión Mixta) en casos de mutualistas en activo, ou de maneira presencial, para mutualistas xubilados nas oficinas de MUGEJU OA. É necesario achegar calquera documento que apoie a reclamación, como a resposta denegatoria da entidade médica e, en caso de reclamación económica, a factura dos gastos reclamados. Tamén pode incluír informes médicos ou outra documentación que reforce o motivo da queixa.