Declaración de accesibilidade

Introdución

A Mutualidade Xeral Xudicial comprometeuse a facer accesible o seu sitio web de conformidade co Real Decreto 1112/2018, do 7 de setembro, sobre accesibilidade dos sitios web e aplicacións para dispositivos móbiles do sector público, polo que se traspón a Directiva (UE) 2016/2102 do Parlamento Europeo e do Consello, do 26 de outubro de 2016.

A presente declaración de accesibilidade aplícase ao sitio web https://www.mugeju.es/, excluíndo os contidos incrustados provenientes doutros dominios.

Situación de cumprimento

Este sitio web é parcialmente conforme co Real Decreto 1112/2018 debido á falta de conformidade dos aspectos que se indican a seguir.

Contido non accesible

O contido que se recolle a seguir non é accesible polos seguintes motivos:

1. Falta de conformidade con Real Decreto 1112/2018

  1. Algunhas imaxes non están etiquetadas ou teñen unha alternativa textual xenérica [requisito número 9.1.1.1 da norma UNE-EN 301549:2022 Contido non textual].

  2. Nalgunha páxina a información, estrutura e relacións non están determinadas por software ou non teñen alternativa como texto [requisito número 9.1.3.1 de ÚNEA-EN 301549:2022 De información e relacións].

  3. Nalgunha páxina utilizouse a cor como único medio visual para transmitir información, indicar unha acción, provocar unha resposta ou distinguir un elemento visual [requisito número 9.1.4.1 da norma UNE-EN 301549:2022 Uso da cor].

  4. Nalgunha páxina a relación de contraste en texto podería non ser de polo menos 4.5:1 [requisito número 9.1.4.3 da norma UNE-EN 301549:2022 Contraste mínimo].

  5. Nalgunha páxina hai contido que pode aparecer ou desaparecer ao pasar o punteiro do rato por encima ou recibir o foco do teclado [requisito número 9.1.4.13 da norma UNE-EN 301549:2022 Contido sinalado co punteiro ou que ten o foco].

  6. Nalgunha páxina algúns elementos non teñen o foco do teclado [requisito número 9.2.1.1 da norma UNE-EN 301549:2022 Teclado].

  7. De maneira puntual algunha información en movemento automático non dispón de controis para pausar, controlar ou ocultar a información [requisito número 9.2.2.2 da norma UNE-EN 301549:2022 Pór en pausa, deter, ocultar].

  8. Nalgunha páxina os compoñentes de interface de usuario como elementos de formulario, ligazóns e compoñentes xerados por script non seguen a estrutura recomendada polas pautas de accesibilidade [requisito número 9.4.1.2 da norma UNE-EN 301549:2022 Nome, función, valor].

  9. Nalgunha páxina as mensaxes de estado poderían non estar determinados mediante programación a través de funcións ou propiedades [requisito número 9.4.1.3 da norma UNE-EN 301549:2022 Mensaxes de estado].

  10. Nalgún documento a información, estrutura e relacións non están determinadas por software ou non teñen alternativa como texto [requisito número 10.1.3.1 de ÚNEA-EN 301549:2022 De información e relacións].

  11. Nalgún documento algúns elementos non teñen o foco do teclado [requisito número 10.2.1.1 da norma UNE-EN 301549:2022 Teclado].

  12. Nalgún documento os compoñentes de interface de usuario como elementos de formulario, ligazóns e compoñentes xerados por script non seguen a estrutura recomendada polas pautas de accesibilidade [requisito número 10.4.1.2 da norma UNE-EN 301549:2022 Nome, función, valor].

  13. A documentación do produto non enumera ou explica todas as características de accesibilidade dispoñibles [requisito número 12.1.1 da norma UNE-EN 301549:2022 Características de accesibilidade e compatibilidade].

  14. A documentación do produto pode non estar completamente en formatos accesibles [requisito número 12.1.2 da norma UNE-EN 301549:2022 Documentación accesible].

  15. Pode haber documentación fornecida polos servizos de apoio que non estea nun formato accesible [requisito número 12.2.4 da norma UNE-EN 301549:2022 Documentación accesible].

2. Carga desproporcionada

  1. Non aplica.

3. O contido non entra dentro do ámbito da lexislación aplicable

  1. Poden existir arquivos de ofimática en PDF e outros formatos publicados antes do 20 de setembro de 2018 que non cumpran na súa totalidade todos os requisitos de accesibilidade. Aínda que se procurou que a maioría deles si o cumpran.

  2. Pode haber contidos de terceiros que non estean desenvolvidos por a Mutualidade Xeral Xudicial ou que non estean baixo o seu control, por exemplo, arquivos ofimáticos.

  3. Poden existir arquivos pregrabados publicados antes do 20 de setembro de 2018 que non cumpran na súa totalidade todos os requisitos de accesibilidade.

Preparación da presente declaración de accesibilidade

A presente declaración foi preparada o día 27/10/2023.

O método empregado para preparar a declaración foi unha autoevaluación levada a cabo por inSuit o día 26/10/2023.

Última revisión da declaración: 27/10/2023

Observacións e datos de contacto

Pode realizar comunicacións sobre requisitos de accesibilidade (artigo 10.2.a de o RD 1112/2018) como, por exemplo:

  • Informar sobre calquera posible incumprimento por parte deste sitio web.

  • Transmitir outras dificultades de acceso ao contido.

  • Formular calquera outra consulta ou suxestión de mellora relativa á accesibilidade do sitio web.

Para estas comunicacións ten dispoñible estas canles de comunicación:

Acorde ao artigo 10.2.b do RD 1112/2018, tamén pode presentar:

  • Unha queixa relativa ao cumprimento dos requisitos do RD 1112/2018.

  • Unha solicitude de información accesible relativa a:

    • Contidos que están excluídos do ámbito de aplicación do RD 1112/2018 segundo o establecido polo artigo 3, apartado 4.

    • Contidos que están exentos do cumprimento dos requisitos de accesibilidade por impor unha carga desproporcionada.

Na Solicitude de información accesible, débese concretar, con toda claridade, os feitos, razóns e pedimento que permitan constatar que se trata dunha solicitude razoable e lexítima.

As solicitudes de información accesible e queixas pódense presentar a través de https://www.mugeju.es/formulario-contacto , así como do resto de opcións recollidas na Lei 39/ 2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.

As comunicacións, queixas e solicitudes de información accesible serán recibidas e tratadas pola Unidade Responsable de Accesibilidade da Mutualidade Xeral Xudicial.

Procedemento de reclamación

Se unha vez realizada unha solicitude de información accesible ou queixa, esta fose desestimada, non se estivese de acordo con a decisión adoptada, ou a resposta non cumprise os requisitos considerados no artigo 12.5, a persoa interesada poderá iniciar unha reclamación. Igualmente poderase iniciar unha reclamación no caso de que transcorrese o prazo de vinte días hábiles sen obter resposta.

A reclamación pode ser presentada través de https://sedemugeju.gob.es/procedementos-e-servizos/servizos-atencion/queixas-suxestións-e-felicitacións#edit-group-en liña de Mutualidade Xeral Xudicial, así como no resto de opcións recollidas na Lei 39/ 2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.

As reclamacións serán recibidas e tratadas pola Unidade Responsable de Accesibilidade da Mutualidade Xeral Xudicial.