Preguntas frecuentes sobre os servizos de atención ao mutualista

1. Cales son as oficinas nas que podo levar a cabo os trámites de MUGEJU OA?

As persoas mutualistas en activo deben realizar as solicitudes de trámites de MUGEJU a través de medios electrónicos, conforme ao disposto no artigo 14.2 e) da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.

As persoas mutualistas xubiladas ou aquelas que xustifiquen problemas de acceso aos medios electrónicos poden presentar as súas solicitudes presencialmente nas oficinas de MUGEJU, ou en calquera dos demais lugares previstos no artigo 16.4 da Lei 39/2015, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.

En caso de precisar de atención presencial, pode acudir á oficina dos servizos centrais de MUGEJU OA ou a calquera das oficinas das delegacións provinciais. Dispón de toda a información sobre a súa localización e forma de contacto no seguinte apartado da web de MUGEJU OA:

CONTACTO

Na sede central de Madrid e na delegación de Barcelona recoméndase pedir cita previa para garantir un mellor servizo:

Cita previa para atención presencial en Madrid e Barcelona

2. Que documentos teño que achegar á solicitude de prestación?

En todos os impresos de solicitude aparece relacionada a documentación a achegar para completar a solicitude. Pode consultar o catálogo de procedementos e servizos, no que se detalla a documentación necesaria para cada prestación, na seguinte ligazón:

PROCEDEMENTOS E SERVIZOS

3. Onde podo obter os impresos de solicitude de prestacións?

Na seguinte ligazón:

Impresos