1. Quins són les oficines en les quals puc dur a terme els tràmits de MUGEJU OA?
Les persones mutualistes en actiu han de realitzar les sol·licituds de tràmits de MUGEJU a través de mitjans electrònics, conforme al que es disposa en l'article 14.2 i) de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Les persones mutualistes jubilades o aquelles que justifiquen problemes d'accés als mitjans electrònics poden presentar les seues sol·licituds presencialment en les oficines de MUGEJU, o en qualsevol dels altres llocs previstos en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
En cas de precisar d'atenció presencial, pot acudir a l'oficina dels servicis centrals de MUGEJU OA o a qualsevol de les oficines de les delegacions provincials. Disposa de tota la informació sobre la seua ubicació i forma de contacte en el següent apartat de la web de MUGEJU OA:
En la seu central de Madrid i en la delegació de Barcelona es recomana demanar cita prèvia per a garantir un millor servici:
2. Quins documents he d'adjuntar a la sol·licitud de prestació?
En tots els impresos de sol·licitud apareix relacionada la documentació a aportar per a completar la sol·licitud. Pot consultar el catàleg de procediments i servicis, en el qual es detalla la documentació necessària per a cada prestació, en el següent enllaç: