Tenint en compte la preferència normativa per l'ús en les comunicacions de registres electrònics, seus electròniques, correu electrònic certificat i altres mitjans digitals que permeten una gestió més eficient i segura, i considerant al fax un mitjà obsolet i amb un ús molt residual en l'actualitat, s'ha procedit a la desactivació del servici de tots els nombres de fax de MUGEJU.
Recordem que les persones mutualistes en actiu han de realitzar les sol·licituds de tràmits de MUGEJU a través de mitjans electrònics, conforme al que es disposa en l'article 14.2 i) de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, a excepció dels visats de receptes.
Pot accedir a la nostra seu electrònica en https://sedemugeju.gob.es
Les persones mutualistes jubilades o aquelles que justifiquen problemes d'accés als mitjans electrònics poden presentar la seua sol·licitud presencialment en les oficines de MUGEJU, o en qualsevol dels altres llocs previstos en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
En les delegacions de Madrid i Barcelona, recomanem demanar cita prèvia per a garantir un millor servici. Pot sol·licitar la seua cita per telèfon o a través del següent enllaç.
Per a ser atesos telefònicament pels nostres servicis centrals poden cridar al número 915 860 300, de dilluns a divendres de 9:00 a 14:00.
També pot contactar amb nosaltres enviant un correu electrònic a mugeju@justicia.es
Disposa de les dades de contacte de les nostres Delegacions Provincials ací: Delegacions provincials | Mutualitat General Judicial