Alta de funcionarios de novo ingreso

A incorporación como persoal ao servizo da Administración de Xustiza comporta a afiliación obrigatoria, como mutualista titular, na Mutualidade Xeral Xudicial.

A incorporación realízase seguindo estes pasos:

  1. Finalizado cada proceso selectivo, o Ministerio de Xustiza (ou, no seu caso, o Consello Xeral do Poder Xudicial) facilita á Mutualidade Xeral Xudicial unha listaxe de persoal funcionario de novo ingreso.

  2. A Mutualidade envía un correo a cada novo funcionario, incluíndo unhas credenciais (nome de usuario e contrasinal) para completar o alta utilizando un servizo na sede electrónica da Mutualidade Xeral Xudicial.

  3. Cada funcionario debe utilizar o servizo na sede electrónica para completar o alta como mutualista.

  4. Cando complete o alta como mutualista, poderá descargarse un documento de acreditación de afiliación na Mutualidade. Este documento permitiralle recibir asistencia sanitaria, ata que reciba da entidade médica un cartón sanitario.

  5. Cartón sanitario:

    • Se elixiu unha entidade médica privada, a entidade enviará ao seu domicilio os cartóns sanitarios, en aproximadamente quince días. Tamén pode solicitalas nas oficinas de atención ao usuario da entidade médica.

    • Se elixiu asistencia sanitaria a través do Sistema Público de Saúde (INSS), deberá solicitar os cartóns sanitarios no seu centro de saúde.

  6. A Mutualidade envía ao domicilio do novo mutualista os cartóns individuais de afiliación e un talonario de receitas.

    • Se elixiu unha entidade médica privada, as prescricións de medicamentos deben realizalas un médico da entidade no talonario oficial de receitas de MUGEJU, que o mutualista recibirá no seu domicilio.

    • Se elixiu a opción INSS, a maioría dos Servizos Públicos de Saúde das Comunidades Autónomas han incorporado a MUGEJU ao sistema de receita electrónica, polo que a prescrición realizarase por este sistema sempre que sexa posible. No entanto, pode necesitar utilizar o talonario de receitas en casos excepcionais de interrupción temporal do sistema de receita electrónica, asistencias urxentes ou asistencias fóra da súa Comunidade Autónoma.