L'assistència sanitària té per objecte la prestació dels serveis mèdics, quirúrgics i farmacèutics conduents a conservar o restablir la salut dels beneficiaris de Mugeju.
L'assistència sanitària es presta a través d'Entitats de Segur privades o a través dels Serveis de Salut de les CCAA o l'INGESA.
L'assistència sanitària de la Mutualitat General Judicial inclou almenys la cartera de serveis del Sistema Nacional de Salut, i comprèn:
- Atenció primària
- Atenció especialitzada
- Prestacions farmacèutiques
- Prestacions complementàries
En els casos d'accident en acte de servei i malaltia professional a més del contingut anterior, l'assistència s'estén a la cirurgia estètica que guardi relació amb l'accident en acte de de servei o malaltia professional així com tota classe de pròtesi i órtesis o malaltia professional i altres prestacions complementàries que es considerin necessàries en relació amb el procés patològic derivat de l'accident en acte de servei o malaltia professional.