
INFORMACIÓN PARA A AFILIACIÓN DE FUNCIONARIAS E FUNCIONARIOS DE NOVO INGRESO
ALTA DE TITULARES
A incorporación ao Persoal ao Servizo da Administración de Xustiza comporta a AFILIACIÓN OBRIGATORIA á Mutualidade Xeral Xudicial (MUGEJU), que ten por finalidade xestionar e prestar de forma unitaria para todos os membros das carreiras, corpos e escalas da Administración de Xustiza, para os funcionarios en prácticas ao servizo da este Administración e para os do Corpo de Letrados de carreira que integran o Corpo de Letrados do Tribunal Constitucional, o mecanismo de cobertura do Sistema de Mutualismo Xudicial establecidos no texto refundido das disposicións legais vixentes sobre o Réxime especial de Seguridade Social do persoal ao servizo da Administración de Xustiza.
Pode consultar a información completa acerca das prestacións de MUGEJU en https://www.mugeju.es/prestacións .
Tamén os convenios e ofertas para mutualistas en: https://www.mugeju.es/convenios-e-ofertas.
Procedemento:
De acordo con o establecido na Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas, o alta en MUGEJU dos funcionarios/as de novo ingreso realizarase a través de medios telemáticos, evitando así a presentación de impresos en soporte papel, tal e como se explica a seguir:
- MUGEJU desenvolveu unha nova aplicación na súa Sede Electrónica, cuxo fin é de dar de alta por medios telemáticos aos funcionarios/as de novo ingreso.
- Finalizados os procesos selectivos, o Ministerio de Xustiza facilita a MUGEJU os datos dos funcionarios/as de novo ingreso con esta finalidade.
- Estes datos cárganse na aplicación iniciándose así o proceso de alta.
- Os funcionarios/as de novo ingreso reciben un correo electrónico no que se lle facilita as credenciais e a ruta de acceso á aplicación, xunto con información achega do procedemento.
- O funcionario/a de novo ingreso accede a esta aplicación e completa o proceso de alta, que consiste en revisar os datos que se mostran e completar aqueles datos dos campos que aparezan en branco.
- Finalizado o proceso de alta con éxito, a información queda rexistrada na nosa base de datos.
- O sistema xera automaticamente a súa acreditación de alta na Mutualidade así como unha solicitude de talonario de receitas propio deste Réxime Especial que lle será remitido ao domicilio particular que fixese constar.
ASISTENCIA SANITARIA
- Cuestións Xerais:
- É necesario que cubran todos os datos obrigatorios para que se poida completar correctamente o proceso de alta (datos persoais, domicilio particular completo, destino, entidade médica…).
- Receitas e Partes de IT: Deberán utilizar sempre os Talonarios de Receitas e os partes de baixa por Incapacidade Temporal propios de MUGEJU, tanto se elixen entidade médica privada como INSS.
- Acreditación da E. Médica: A entidade elixida está impresa no documento de acreditación de alta en MUGEJU. Para acudir ao Médico, ten que utilizar o cartón sanitario propia de cada Entidade Médica, pero mentres non reciban a mesma, deberán ser atendidos coa este acreditación.
- Cartón Individual de Afiliación: É un cartón individual e permanente que lles identifica como titulares do Mutualismo Xudicial, que lles será remitida ao seu domicilio no prazo aproximado dun mes desde a súa alta na mutualidade.
- Entidades Médicas: pode elixir a entidade médica que lle prestará a asistencia sanitaria.
- Se opta por recibir a asistencia sanitaria a través dunha das entidades médicas privadas coas que MUGEJU ten concerto: SEGURCAIX-ADESLAS, ASISA, CASER, DKV SEGUROS, SANITAS, MAPFRE, NOVA MUTUA SANITARIA. O cartón sanitario seralles remitida pola Entidade Médica elixida a primeiros do mes seguinte ao da súa incorporación. Tamén poden solicitala persoalmente nas oficinas da entidade da súa Provincia, presentando o documento de afiliación a MUGEJU.
- Se opta por recibir a asistencia sanitaria a través do Sistema Público de Saúde:
- Ao darse de alta deberá facer constar o seu número de afiliación á Seguridade Social.
- Para ter acceso á prestación de asistencia sanitaria, deberá solicitar persoalmente o cartón sanitario individual no Centro de Saúde da súa Provincia de Residencia, tanto para o/a titular como para os beneficiarios e as beneficiarias incluídos/as no seu documento de acreditación de alta en MUGEJU.
ALTA DE BENEFICIARIOS E/Ou BENEFICIARIAS
INICIACIÓN: Solicitude do interesado
PRAZO: 3 meses
SILENCIO: Estimatorio
- Normativa de aplicación: No Réxime Especial de MUGEJU, os artigos 14 e 15 do Regulamento do Mutualismo Xudicial Real Decreto 1026/2011 do 15 de xullo (BOE 4 de agosto de 2011), e artigo 15 do Real Decreto Lexislativo 3/2000, do 23 de xuño (modificado pola disposición final 11 da Lei 6/2018, do 3 de xullo, de PGE para o ano 2018).
- Documentación a achegar:
- Fotocopia do Libro de Familia ou certificado dixital do nacemento.
- Modelo A3 “SOLICITUDE DE ALTA DE BENEFICIARIOS e BENEFICIARIAS” debidamente cuberto e asinado. Este modelo leva incorporado o CONSENTIMENTO EXPRESO, para evitar a achega de certificados e fotocopia do DNI de beneficiarios/beneficiarias. Cando os beneficiarios/as beneficiarias sexan maiores de 18 anos, deberán asinar tamén o mencionado consentimento.
- No caso de oposición expresa á consulta de datos para a tramitación desta solicitude deberán achegar:
- Fotocopia do DNI, para Beneficiarios/as maiores de 14 anos.
- Certificados que acrediten que:
- O seu beneficiario/beneficiaria non figura como titular nin como beneficiario/beneficiaria do outro proxenitor/ da outra proxenitora en ningún dos outros réximes da Seguridade Social.
- O seu beneficiario/beneficiaria convive, e depende economicamente, co/a titular do dereito.
- O seu beneficiario/beneficiaria (cando sexan maiores de 18 anos) non percibe rendas superiores ao dobre de IPREM.
Máis información en: https://www.mugeju.es/afiliacion-e-cotizacion/beneficiarios-e-beneficiarias.
NOTA IMPORTANTE
De acordo con o disposto no artigo16, apartado 4, do Real Decreto 1026/2011, do 15 de xullo, as variacións das circunstancias familiares que afecten ao dereito os beneficiarios deberán ser comunicadas polo mutualista titular á Mutualidade Xeral Xudicial dentro do mes seguinte á data en que se produzan. Por iso:
- É imprescindible informar a MUGEJU sobre calquera variación de datos (persoais, de destino ou de situación administrativa) para manter actualizada a base de datos e facilitar a comunicación entre a mutualidade e os/as mutualistas.
- É obrigatorio informar as variacións de datos persoais e sobre os cambios na situación dos requisitos que han de reunir os beneficiarios e as beneficiarias que estean incluídos na cartilla do/ da titular de MUGEJU.
- Cando deixen de convivir e ter dependencia económica co/a titular.
- Cando comecen a realizar traballo remunerado, ou perciban renda patrimonial ou pensión superior ao dobre do IPREM.
- Cando pasen a ter a prestación de asistencia sanitaria por outro Réxime de Seguridade Social, ben como titulares ou como beneficiarios/as doutra persoa.
- O/a mutualista titular queda advertido/a de que a firma, no Impreso A-3, sobre os requisitos que han de reunir os beneficiarios e as beneficiarias, no caso de que se aprecie falsidade nos datos que declara, poderá ser obxecto de infracción sancionable de conformidade co Regulamento da Mutualidade (Real Decreto 1026/2011, do 15 de xullo).