Online izapideak Buruzko Ohiko Galderak

Orrialde hau gomendatu

Deskargatu PDF formatuan Faqak .

  1. Zer da Egoitza elektronikoan?

Egoitza Elektroniko bat sartzea ahalbidetzen du informazio guztia, prozedurak, eta herritarrek izapideak elektronikoki dauden zerbitzuak administrazioaren eremuan herritarren erabateko ziurtasuna eta segurtasun bermeak. Ematen dituzten harremanetan zenbait erakunde publiko, erakunde eta unitate administratiboak.

  1. Nori zuzenduta dago egoitza elektronikoan?

Nahi duten herritar guztiei batera jardutea, Mutualitate Orokorra Judiziala Internet bidez.

 
  1. Zer egin dezaket egoitza elektronikoaren bidez?

Egin kontsultak eta izapideak modu telematikoa . Izapide bat elektronikoa dituen langilea da, Internet bidez eska daiteke bulego batera joan behar izan gabe, aurrez aurre.

 
  1. Nola identifikatzen da, Egoitza elektronikoan?

Dituelako eta, identifikatzeko logoak bidez identifikatzen da, URL. URL Bat identifikatzen du, eta zuzendaritza bakarra izango da interneten web orri MUGEJU da. https :// sedemugeju.gob.es/

Egoitza elektronikoaren bidez, informazioa trukatzen protokoloak aseguruak eta jotzen da seguru eta MUGEJU bidez ziurtagiri elektronikoak deritzenen multzoko lehenengoa da.

Ziurtatzeko , ziurtatu zure nabigatzailearen zuzendaritza-barran agertzen da argi eta ondo idatzita aipatutako URLA. Kontuan izan gehienetan ez URL-a sartu behar da erabiltzen ditugun baizik esteka bat eramango gaituen faltsutzaile egoitza elektronikoak, puntu hori. askotan erabiltzen dute trikimailua erabiltzen oso antzekoa Da egoitza-izena. "izenarekin ezagutzen dena da phishing-a ”.

OHARRA:

Batzuetan bai izan ezik. erabili, orduan eta sartzen den lehen aldian web orri bat ager daiteke, segurtasun-ohar-mezu bat sartzen ari garen leku segurua dela. nahiz eta honelako pantaila bat Agertzen bada, jarraian erakusten den botoia sakatu “ Aurreratua ”:

Segurtasuneko ohartarazpen-

E) ra aldatuko da. pantaila:

Segurtasuneko ohartarazpen - aurreratua

Begiratu gune eta zuk nahi duzunean, hau da, zegoen izaten jarraitzen du www.mugeju.es web orrirako eta sedemugeju.gob.es egoitza elektronikoa egiteko.

Ere sakatu dezakezu, ikus ziurtagiria egin eta ziurtatu da ziurtagiria erakundearen sartzen ari den Beheko irudian, informazioa ikus dezakezu, ziurtagiri baten adibidea:

Egoitza ziurtagiria

Dena ongi dela egiaztatu ondoren, sakatu dezakezu, “ onartu ” botoia arriskua eta jarraitu pantailaren beheko aldean.

Mediku-bisita gunera iristen zaizkizun konformea gertu zen berriro agertu egingo da ohar hori ez da segurtasuneko ohartarazpen-ez. bai garbitu egiten da eta “ cookie eta datuak informazioa zure nabigatzailearen tokira ” izan daiteke horiek berriro azaltzea eta ohartarazpena itzuli beharko du, segurtasun-egiaztapenak egin hemen azalduta daudenak.

 
  1. Segurua da izapide bat egin egoitza elektronikoaren bidez?

Bai. Segurtasun-mekanismoak egoitzan langileentzat, bai komunikazio-alderdi hori bermatzen. zifratze-moduan identifikatzea. konexio seguru batetik egoitza elektronikoan, zera dakar:

  • Identifikatu egoitza modu seguruan, nahasketak eta/edo faltsutzea saihestea.

  • Trafikoa zifratzea nabigatzailea eta arteko datu-egoitza elektronikoa

 
  1. Sarbidea izapide elektronikoak

Egoitza Elektronikoa eskaintzen zerbitzuetako sarbide segurua jarrita Cl@ve plataforma , herritarrak identifikatzea eta autentifikatzea. Horretarako, hiru aukera eskaintzen dira herritarra identifikatzeko:

Ohar garrantzitsua: Cl@ve ez-zerbitzu bat da, administrazio publiko osoan zerbitzu bat baino komuna MUGEJU. Beraz, baduzu Cl@ve , mesedez, jar zaitez harremanetan laguntza-taldeak. Cl@ve honako hauen bidez:

  • Telefono honetara deituz: dut?

  • Utzi mezua postontzia:

https :// ssweb.seap.minhap.es/ayuda/kontsulta/Claveciudadanos

Informazio gehiago nahi izanez gero, plataformaren gainean Cl@ve , ikus Cl@ve plataforma.

 
  1. Zer da ziurtagiri elektronikoa?

Ziurtagiri elektroniko baten da dokumentu elektronikoa, sinatu eta agintaritza ziurtagiri-emaile batek pertsona bat autoarekin, eta, besteak beste elementu batzuk. Erakundea modu bereizgarrian identifikatzen, eta izen osoa eta ifz.

 
  1. Zer ziurtagiri elektronikoak onartzen da egoitza elektronikoan?

MUGEJU onartzen ziurtagiri elektroniko aitortu plataformak Cl@ve , tanto en soporte software como en soporte hardware (tarjetas inteligentes o smart cards como el DNI Electrónico español).

 
  1. Zer da PIN Cl@ve ?

Sistema, oinarrituriko identifikazio eskaintzen dituen adostutako pasahitzak Cl@ve .

Sistema bat da, balio-pasahitza oso epe mugatukoa sarbidea duten erabiltzaileen zerbitzuetara bideratua noizean behin.

Horiek erabili ahal izateko herritarrek adostutako pasahitzak beharko dute erregistratu aldez aurretik sisteman) aurkeztuz, beharrezkoak diren datu pertsonalak.

Kontsultatu erregistro-orria Cl@ve informazio gehiago behar baduzu, nola erregistratu.

 
  1. Zer da Cl@ve iraunkorra ?

Pasahitzen sistema bat da, gehiago irauten du PIN Cl@ve mugagabea, baina ez da ohiko erabiltzaileak, sarbide-sistema baten bidez erabiltzaile-izena eta pasahitza, erabilera bakarreko gakoak indartutako SMS bidez ematen dute.

Horiek erabili ahal izateko herritarrek adostutako pasahitzak beharko dute erregistratu aldez aurretik sisteman) aurkeztuz, beharrezkoak diren datu pertsonalak.

Kontsultatu erregistro-orria Cl@ve informazio gehiago behar baduzu, nola erregistratu.

 
  1. Nola lor dezaket ziurtagiri elektroniko baten?

Ziurtagiri elektroniko baten lortzeko prozesua arabera aldatzen da nor frogagiria luzatzen duen erakundearen ziurtagiria lortu nahi baduzu, esate baterako. Fábrica Nacional de Moneda y Timbre (FNMT) jarraitu beharko du urrats hauei:

  • Ziurtagiri elektroniko web orriaren bidez, erabiltzaile-ziurtagiria. Sakatu 'jarraitu' eta azalduko zaizkizun pausoei Sartu beharko duzu. hainbat datu pertsonalak. amaitzean bat lortuko duzu, lotutako eskaera-kodea a zure ziurtagiria.

  • Nortasuna egiaztatzea eskaera-kodea: aurreko urratsean lortu dugun eta dagokien identifikazioa erregistro-bulegoan aurkeztu behar dira eskaera gauzatzeko, aurrez aurre.

  • Ziurtagiri elektronikoa egiaztatu ondoren: beren nortasuna erregistro-bulegoa, izango da zure ziurtagiria deskargatu web orritik deskargatu "-fitxa aukeratu behar da ziurtagiria eskatuko zaio zure ifz edo AIZ '. eskaera-kodea eta lortutako lehen urratsa. IMPORTENTE eskaera eta: ziurtagiria lortzeko, kontuan izanik egin behar dute ordenagailu bera eta erabiltzaileak .

Zure ziurtagiria lortu, hala nahi izanez gero txartel kriptografiko batean, bat egin beharko da eta txartel-irakurgailua zure ordenagailua ez izatea. Gainera, fnmtren erroko ziurtagiria instalatu beharko duzu lehenbizi eta softwarea instalatu beharko da. Hortik aurrera, txartela jaso duten urratsak egin behar duen agiria lortzeko diren berberak dira gorago zehaztu den eskaera eta deskarga egin dira. Halaber, jarrita txartelarekin lehen urratsa, web orriaren Erabiltzaile-ziurtagiria aukeratu beharko ditu 'txartel kriptografikoan beharrean' '' Erabiltzaile-ziurtagiria.

Beste erakundeak dira, esate baterako, ziurtagiriak kualifikatuak Camerfirma , Agencia Notarial de certificación agentzia edo Valentziako komunitateko ziurtapen-agintaritza .

Zerrenda osoa-zerbitzuak eskaintzen dituztenen Konfiantza AQUÍ .

En lotura hau bideoa ikus daiteke fábrica Nacional de Moneda y Timbre (FNMT) azaltzen dira pausoz pauso ziurtagiri digitala lortzeko modua.

 
  1. Nola instalatu, ziurtagiri elektroniko baten?

Ziurtagiri elektronikoa instalazioa dugun adibide aukeratu fnmtren automatikoki egingo da, ordenagailuan edo txartelaren eskaera bidali 'botoia sakatzean' 'ziurtagiria deskargatzea' (3. urratsa).

Ziurtagiriak egiaztatzeko da behar bezala instalatu bada, egin dezake, software-ziurtagiria:

  • En Internet Explorer (bertsio arabera alda daiteke) joan tresnak/Internet aukerak/edukia/ziurtagiriak...
     

    IExplorer-01.png
    Hautatu interneteko aukerak ""

     


    IExplorer-02.png
    Hautatu Edukia eta, gero, "" "" Ziurtagiriak.

     


    IExplorer-03.png
    Pantaila honetan, instalatutako ziurtagiriei agertzen zaizkio.

     

  • En Firefox (bertsio arabera alda daiteke) joan tresnak/aukerak/aurreratua/Zifratu/ikusi ziurtagiriak...
     

    Firefox-01.png
    Tresnak eta, gero, Opciones "" "" selekzioak

    Firefox-02.png
    Hautatu "pribatutasuna eta segurtasuna, eta, gero," "ziurtagiriak ikusi...".

    Firefox-03.png
    Pantaila honetan agertzen zaizkio dituen ziurtagirien instalatutako du.

     

  • En Chrome (bertsio arabera alda daiteke) joan konfigurazioa/Pribatutasuna segurtasun/gehiago/Ziurtagiriak Kudeatzea

    Chrome-01.png
    Hedapena aukeren menua eta sakatu Konfigurazioa "".


    Chrome-02.png
    Hautatu "pribatutasuna eta segurtasuna, eta, gero," "" Gehiago.


    Chrome-03.png
    Jaitsi aukera guztiak ikusteko, eta sakatu "" ziurtagiriak administratzea.

    IExplorer-03.png
    Pantaila honetan agertzen zaizkio dituen ziurtagirien instalatutako du.

  • En Opera botoia sakatu joan Konfiguratzeko Erraza/joan/aurreratua/nabigatzailearen konfigurazioa Konfiguratu ziurtagiria:
     

    Opera01.png
    Sakatu "" konfiguratzeko erraza eta ondoren, menuaren amaiera arte erakutsi "sakatzeko nabigatzailearen konfigurazioa" joan.

    Opera02.png
    Ondoren, sakatu "Aurreratua" gehiago bilatu eta, gero, aukera "ziurtagiriak kudeatzea" atalaren barruan "" pribatutasuna eta segurtasuna.

    IExplorer-03.png
    Pantaila honetan, instalatutako duen ziurtagiriak 40ra artekoak erakutsiko dizu.

     

 
  1. Nola berritu ziurtagiri elektronikoa?

Zure ziurtagiria baliotasuna du egiaztatu ahal izango den kontsulta-menuan jabetza-ziurtagiria zure nabigatzailearen. iraungitze-data, harremanetan jarri beharko duzu hurbil dagoenean, agintaritza ziurtagiri-emisora dituzten bitartekoak baliatuz egiteko gaitzen Hori egitea eskatu beste ziurtagiri berria izango du, eta balio-epea.

Nahi izanez gero "fnmtren ziurtagiria berritu, iraungi baino bi hilabete lehenago egin dezakezu pertsonalki joanik beharrik gabe bat erregistro-bulegoa. Behar dituzten urratsak honako hauek dira:

 
  1. Zer da sinadura Elektronikoa?

Multzo bat da datu elektronikoak doazen edo dokumentu elektroniko batean lotuta daude, eta bere eginkizunak nagusiak:

- Zalantzarik gabe, sinatzailea

-Epeak, gainera, dokumentuaren sinatuta.

MUGEJU kasuan, erraztu egiten da bere egoitza elektronikoaren autentifique herritarrak beren nortasuna eta egin itzazu izapide elektronikoak izan ditzan. Besteak beste, diru-laguntza edo beste agiri eskaera bat bidali, eta horietatik erregistroari elektronikoa MUGEJU.

 
  1. Zer berme juridikoak ematen du, eta, Sinadura elektronikoa?

Sinadura elektronikoa legez, eskuzko sinadurak parekatuko dira. baldin eta erabili onartutako ziurtagiri elektronikoa.

 
  1. Sinadura Elektronikoa behar da, izapide guztiak egiteko elektronikoak?

Ez. ez izapide guztiak behar. Adibidez, sinadura elektronikoak eska dezake, edo baja-taloitegiak txeketegia gabe sinadura elektronikoa.

 
  1. Zer behar da sinadura elektronikoa egin ahal izateko?

Tramiteetarako behar den sinadura elektronikoa, beharko dira herritarrak, elementu hauek ditu:

  • Onartutako ziurtagiri elektronikoa

  • Ordenagailuan instalatuta izatea onartzen da. Únicamente Autofirma izeneko programa ordenagailu bidez Autofirma sinadura elektronikoa.

 
  1. Zer da Autofirma?

Sinadura elektronikoaren aplikazio bat da garatutako ogasun eta herri administrazio ministerioak boterea nabigatzailetik exekutatzekotan baitira, aukera ematen du. sinadura orrietan Administrazio Elektronikoaren sinadura behar denean administrazio-prozedura batean. deskargatu autofirma AQUÍ geroztik

 
  1. Prestazioak eskatzeko prozesuetan urrats komun

Eskaera-prozesua telematikoa, diru-laguntza bat dakar beti, urrats hauek ditu:

  • Inprimakia bete eskaera-prestazioa eskatuko zaizu, datu jakin batzuk bete eskaera orria betez.

  • Dokumentazioa aurkeztea osagarria. dokumentu horiek, kasuaren arabera, nahitaezkoa izan daiteke ekarpen edo aukeran.

  • Elektronikoki erregistratzea eskabidea eta aurkeztutako dokumentazioa.

Eskaera-prozesu motaren arabera eska daiteke elektronikoki sinatu duen dokumentazioan.

Erregistratzen denean eskaera eta dokumentu erantsiak, pantaila bat agertuko da azalduko da:

  • Eskaera-prozesua ongi egin dela jakinarazteko.

  • Erregistro-zenbakia ofiziala

  • Espediente zenbakia elektronikoa.

Posta elektronikoz ere jasoko duzu erregistroaren frogagiria elektronikoa.

 
  1. Prestazio osagarriak eskatzeko prozesua

Eskaera-prozesua telematikoa Prestazio Osagarriak atalean zehaztutako urratsak dakar-prozesuetan urrats komun “ prestazioak eskatzeko ”.

Únicamente aurkeztu behar dute eskatutako datuak. ez da beharrezkoa zehatz-mehatz zehaztu eskatutako laguntzaren, beraz, aurkeztutako dokumentazioan oinarrituta. inferirán izapidetzaileak

 
  1. Fakturen ekarpena prozesuetan prestazio eskaera

Aurkezten diren fakturak bat eskatzeko prozesua escanearse behar dute, hau da, EZ DIRA ONARTZEN fakturak banaka hainbat fitxategi bakar batean.

Fakturak modu telematikoan emateko betebeharra ez du salbuetsiko babestu behar du faktura horiek izan daitezke. Éstas eskatzen aurrerago, jatorrizko formatuan.

 
  1. Nola jakin dezakegu eskatzeko prozesua behar bezala amaitu da?

Azaldu bezala, web orriko atal prozesuetan urrats komun prestazioak eskatzeko ” arrakastaz amaitu ondoren, eskaera-prozesua bat agertuko da erregistro-zenbakia eta. espediente-zenbaki bat Mezu elektroniko bat jasoko duzu. Gainera, erregistroaren frogagiria elektronikoa ere deskargatu ahal izango egoitza Elektronikoa.

 

Deskargatu PDF formatuan Faqak .

E-Postaz Harpidetu Albisteetara etiketen bidez