Nork bere kabuz.

Orrialde hau gomendatu

INFORMACIÓN PARA LA AFILIACIÓN DE FUNCIONARIAS Y FUNCIONARIOS DE NUEVO INGRESO

TITULARREN ALTA

La incorporación al Personal al Servicio de la Administración de Justicia conlleva la DERRIGORREZKO Mutualitate Orokor Judizialak ere AFILIACIÓN (MUGEJU), eta modu bateratuan kudeatu behar du helburu lasterketak kide guztientzat, justizi administrazioaren kidegoetan eta eskaletan, eta irudian, praktiketako funtzionarioek administrazioak zerbitzua (abokatuak, Gorputza osatzen duten karrerako gorputza (Auzitegi Konstituzionalaren abokatuak, Sistema Judizialak betetzeko ezarritako mekanismoak (Mutualismoaren gainean indarrean dauden lege-xedapenen testu bategina (gizarte segurantzako erregimen berezia langile justizia-administrazioko irudian.

Kontsultatu, MUGEJU prestazioei buruzko informazio osoa http://www.mugeju.es/prestaciones .

Halaber, eskaintza eta hitzarmenen mutualista: http://www.mugeju.es/convenios-y-ofertas .

Prozedura:

De acuerdo con lo establecido en la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas, el alta en MUGEJU de los funcionarios/as de nuevo ingreso se realizará a través de medios telemáticos, evitando así la presentación de impresos en soporte papel, tal y como se explica a continuación:

  • MUGEJU ha desarrollado una nueva aplicación en su Sede Electrónica, cuyo fin es de dar de alta por medios telemáticos a los funcionarios/as de nuevo ingreso.
  • Hautaketa-prozesuak amaitu dira, justizia ministerioak ematen die MUGEJU funtzionarioen datuak sartu berri horretarako.
  • Datu horiek aplikazioan alta emateko prozesua iniciándose kargatzen dira horrela.
  • Funtzionarioen sartu berri ematen dizugu mezu elektroniko bat jasotzen dute eta bertan kredentzialak sartzeko bidea, aplikazioaren berri batera (prozedura.
  • El funcionario/a de nuevo ingreso accede a esta aplicación y completa el proceso de alta, que consiste en revisar los datos que se muestran y completar aquellos datos de los campos que aparezcan en blanco.
  • Alta prozesua amaitutakoan, arrakastaz, informazioa datu-basean erregistratuko da.
  • Sistemak automatikoki sortzen ditu mutualitateak eta altan egiaztatzeko eskatzen zaion erregimen bereziko norberaren taloitegia errezeta irudian adierazi den helbidea bidaliko da.

OSASUN-LAGUNTZA

  1. Gai Orokorrak:
    1. Nahitaezko datu guztiak behar bezala bete ahal izateko alta prozesua bete (nortasun-datuak, etxea osorik, helburua, medikuaren … erakundea).
    2. Aldi baterako eta Bi errezeta: baldin eta errezeta parteak Erabili behar dituzte taloiak aldi baterako ezintasunagatiko bajan, MUGEJU propioak, bai eta erakunde pribatu behar dira Adierazita.
    3. Osasun EGOERA Egiaztatu: inprimatutako dokumentuan hautatutako Entitatea da, MUGEJU alta egiaztatzeko, joan Medikuaren irudian, Erakunde bakoitzak bere osasun-txartela erabili behar du Medikuak, baina bera ez dituzten bitartean, hori egiaztatu behar duten arreta.
    4. Banakako txartela Afiliazioa duten banakako identifikazio Txartela da. behin eta Mutualismoaren titular gisa (Judiziala, etxera igorriko zaizkien denetik hilabeteko epean, gutxi gorabehera, mutualitatearen izena.
  2. Erakundeak. erakundea: osasun laguntza medikoa emango dizute hauta dezakezu.
    1. Osasun-laguntza jasotzeko aukeratzen baduzu, mediku pribatu baten bidez behar duten entitateen MUGEJU kontzertua: SEGURCAIX-ADESLAS, ASISA, CASER, DKV SEGUROS, SANITAS, MAPFRE, OSASUN BERRI ELKARRI. Osasun txartela bidaliko dizugu (hasieran aukeratutako entitateak hilabeteko Jaso ditzaten irudian. izan Ere, probintziako erakundeak solicitarla erakundearen bulegoetan, MUGEJU afiliatzea dokumentua aurkeztuz.
    2. Si opta por recibir la asistencia sanitaria a través del Sistema Público de Salud:
      1. Al darse de alta deberá hacer constar su número de afiliación a la Seguridad Social.
      2. Osasun-laguntza jasotzeko. osasun-txartel indibiduala berak eskatu beharko du. osasun-zentroan bizileku-probintzia du, bai eta titularraren eta onuradunen onuradunek altan dauden langileek MUGEJU egiaztatzeko dokumentuan.

ONURADUNAK EDO ONURADUNEK ALTAN

  1. Araudi aplikagarria : En el Régimen Especial de MUGEJU, los artículos 14 y 15 del Reglamento del Mutualismo Judicial Real Decreto 1026/2011 de 15 de julio (BOE 4 de agosto de 2011), y artículo 15 del Real Decreto Legislativo 3/2000, de 23 de junio (modificado por la disposición final 11 de la Ley 6/2018, de 3 de julio, de PGE para el año 2018).
  2. Aurkeztu beharreko agiriak:
    1. (Ziurtagiri digitala edo familia-liburuaren fotokopia sortu zuten.
    2. A3 “ eredua Onuradunak ALTA-ESKAERA ” debidamente cumplimentado y firmado. Este modelo lleva incorporado el CONSENTIMIENTO EXPRESO, para evitar la aportación de certificados y fotocopia del DNI de beneficiarios/beneficiarias. Cuando los beneficiarios/las beneficiarias sean 18 urtetik gorakoak halaber, baimen hori sinatu beharko dute.
    3. Adierazi kontsultari kontrako kasuan, eskaera izapidetzeko datuak aurkeztu beharko dituzte:
  1. NAN (fotokopia, onuradunak, 14 urtetik gorakoak.
  2. Bermatzen duen ziurtagiria:
  • Onuradunak edo haren onuradunak ez duen beste gurasoaren (titular gisa ageri den beste onuradun guztien ama gizarte segurantzako erregimen batean ere.
  • Su beneficiario/beneficiaria convive, y depende económicamente, con el/la titular del derecho.
  • Su beneficiario/beneficiaria (cuando sean mayores de 18 años) no percibe rentas superiores al doble de IPREM.

Informazio gehiago: http://www.mugeju.es/afiliacion-y-cotizacion/beneficiarios-y-beneficiarias .

OHAR GARRANTZITSUA

De acuerdo con lo dispuesto en el artículo16, apartado 4, del Real Decreto 1026/2011, de 15 de julio, las variaciones de las circunstancias familiares que afecten al derecho de los beneficiarios deberán ser comunicadas por el mutualista titular a la Mutualidad General Judicial dentro del mes siguiente a la fecha en que se produzcan. Por ello:

  1. Ezinbestekoa da edozein aldaketa jakinaraztea MUGEJU datuak (pertsonalak, helmugako edo egoera administratiboa) datu-base eguneratua izateko eta mutualitateak eta erabiltzaileek mutualisten arteko komunikazioa errazteko.
  2. Es obligatorio informar sobre las variaciones de datos personales y sobre los cambios en la situación de los requisitos que han de reunir los beneficiarios y las beneficiarias que estén incluidos en la cartilla del/ de la titular de MUGEJU.
  • Mendekotasun ekonomikoa eta bizi izan ez direnean, jabeak.
  • Cuando comiencen a realizar trabajo remunerado, o perciban renta patrimonial o pensión superior al doble del IPREM.
  • Bestetik, osasun-laguntza izateko datozenean, gizarte segurantzaren Araubide, bai beste pertsona baten titular edo onuradun gisa.
  1. Irakasle titular bat izango den mutualista egileak sinatuta, A-3 inprimakian, eta onuradunek bete behar dituzten baldintzei buruzko onuradunak, baldin eta adierazten du datuak faltsuak badira ere, araudiaren arabera zigor daitezkeen arau-hauste ahal izango da mutualitateak (1026 / 2011 Errege Dekretua, uztailaren 15ekoa).